Skriv din beskrivning här!

Stuck In Love

Eftersom att jag inte har något roligt att skriva om och för att min dag var precis som alla andra måndagar så tänkte jag att jag kunde tipsa er om en film som jag såg igår!
Stuck In Love heter den, det är en romantisk drama film tror jag..?? Mest romantik om jag får välja själv. Den är hur gullig som helst och handlar om en familj som består av skilda föräldrar,en storasyster,en yngre bror och om deras resa till att hitta tillbaka till kärleken och att få sin första! Kolla på trailer så får ni en bättre bild. Den är iallafall jätte bra och som ett plus i kanten så är min näst största crush med i den...Logan Lerman, muuummms!
Och eftersom att det här är det närmaste kärleken jag kommer så ska jag försöka hitta fler romantiska filmer att titta på, så om ni har några heta tips så får ni gärna skriva ner dom i en kommentar :)
Hoppas ni gillar den!


Ska du göra något roligt ikväll?

Svar: Jag ska träna! Haha
None None

2013-09-24 · 13:32:52

Låter som en bra film :)

2013-09-24 · 15:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback