Skriv din beskrivning här!

små löften

2014 så ska jag:
 
- Dricka mer vatten, både bra för hyn och kroppen, mindre risk för min headaches.
 
- Börja handla second hand, bra för min plånbok 
 
- INTE dricka alkohol, för det löser ingeting och jag är dessutom inte 18.
 
- Göra mer saker än att bara kolla film, shoppa och fika
 
- Bli godkänd i alla skolämnena
 
- Röra på mig oftare, Kroppen skapar endorfin - Kroppens egna morfin = HAPPIER
 
- Skaffa mig ett jävla jobb 
 
- Leé mer mot folk

Lite små nyårslöften som jag faktiskt kan hålla tror jag, nej men orkar inte sätta upp så stora krav och köra ¨ gå ner 100 kilo fram till sommarn ¨ okej jag väger inte 100 kilo men ni fattar! Jag satte upp realistiska mål som jag kan hålla mig till. 
 
Tror ofta det är en sak som folk gör fel när de sätter upp mål, att de sätter för höga! Bättre att sätta ett lägre tycker jag som man vet med 100% att man klarar av och sen bli så jävla stolt när man klarade målet bättre än uppsatt. Har ni några nyårslöften/mål?
 


fin!

2013-12-29 · 16:50:07

Riktigt bra mål!!:)
Så fin du är!

Svar: Tack så mycket! :D
None None

2013-12-29 · 16:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback