Skriv din beskrivning här!

Jag blev utmanad att svara på 11 frågor

1. Favorit film/serie?
Favorit filmen är nog Transformers eller Fast and furious och då menar jag själva ¨filmserien¨, Favorit serien är Vampire Diaries!
 
2. Vad använder du för smink till vardags?
Olika varje dag men Mascara och läppstift är alltid med!
 
3. Fest/Hemmakväll?
Hmm.... Älskar båda så det beror lite på humöret men om jag måste välja just nu så är det fest!
 
4. Varför började du blogga?
Haha för att typ alla gjorde det och jag ville såklart då också blogga!
 
5. Vad är det bästa med att blogga?
Det är att jag kan skriva av mig och dela med mig av det som inspirerar mig. 
 
6. Din bästa julklapp i år?
Min nya systemkamera lätt, Nikon D5200!
 
7. Favoriten på julbordet?
Julskinkan 
 
8. Chips/Godis?
Chips
 
9. Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?
En perfekt morgon är när jag inte ställt klockan och kan ligga och dra mig i sängen länge utan att behöva stressa!
 
10. Vad är du rädd för?
Ganska mycket, haha! Nej men typ kärlek eller egentligen så är man väl rädd för själva heartbreaket, lol i am so deep
 
11. Vilka olika bloggportaler har du testat? Och vilken är bäst enligt dig, varför?
Myshowroom och Blogg.se, Jag tycker Blogg.se är bäst dels för att man kan göra mer med designen men myshowroom hade bättre mobilapp!
 
Regler: 
Jag blev utmanad av Alicia
11 Svara på de 11st frågorna du fick
11 stycken bloggare blir nominerade (man kan inte välja den som nominerade dig)
11 nya frågor
 
Mina frågor:
1. Favorit Årstid? Bästa med den årstiden?
2. Vem är din/a förebilder? 
3. Om du blev strandad på en öde ö och bara fick ha 3 saker med dig, vad skulle det vara? Inga elektroniska saker!!
4. tänker du ha Nyårslöften? ifall JA , vadå?
5. Vad gillar du bäst med dig själv?
6. Favoritplagg ur din garderob? Visa gärna bild.
7. Plattat eller lockat hår?
8. Snyggaste kill- & tjejkändisen?
9. Om du var kille för en dag, vad skulle du gjort?
10. Bästa låten ever? länka gärna.
11. One Direction eller Justin Bieber?
 
 
Jag utmanar : Rebecca , Matilda , Elin , Fani , Elin S , Hanna, Johanna , Nikaia , Sofie , Fannie & Maja
 
 
 


Nämen vad kul! ska se om jag hinner med detta under dagen! svårast är nog att komma på egna frågor... haha :D

Svar: Ja gud ja, haha satt aslänge och försökte komma på bra frågor!
None None

2013-12-27 · 13:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback