Skriv din beskrivning här!

sjukling over here

Jag har haft ont i halsen i ungeför en vecka lite till och från, ni vet sådan där halsont som inte blir någonting och försvinner så fort man känner att man har ont i halsen? Så igår efter jag kommit hem ifrån skolan, däckade jag i soffan nästan dirket (ja, ni kan ju tänka er hur slut jag var) och sen när jag vaknar hade jag ont i halsen. Men så dum som jag är sticker jag iväg och tränar ändå, jag trodde ju bara det var såndan där halsont som jag hade innan men icke sa nicke. Så just nu ligger jag utslagen i soffan och mår sämre än sämst, att jag alltid ska bli sjuk när det antingen är helg eller lov. Aja, nu ska jag fortsätta knarka halstabletter, varmakoppen varvat med nudlar och té som min underbara mamma åkte och köpte till mig imorse. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, puss på er! 


Bra med lite kureringsprodukter. Gillar redigeringen på bilden, väldigt snyggt!

2013-09-13 · 16:54:13

Krya!!!

2013-09-15 · 11:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback