Skriv din beskrivning här!

miley has gone from "the good girl" to "the bad girl"

Hur snygg är hon inte i den här musikvideon?!
 
Det har varit en hel del skandaler angående Miley Cyrus plötsliga förvandling från en "good girl" till en "bad girl". Vad har hänt med henne? Hur kan hon göra detta? Hon borde tänka på alla sina unga fans. Hon ska ju vara en förebild. Hon ska vara så och inte si. ALLTSÅ HUR SERIÖST ORKAR FOLK ENS LÄGGA NER ENERGI PÅ DET HÄR? Jag förstår ju varför folk blir upprörda och jag kan själv erkänna att även jag blev lite irriterad på henne. Hon har ju faktiskt riktigt unga fans och som en offentlig så tycker i alla fall att man ska försöka vara en bra förebild även om jag vet att man inte är mer än en människa. Men nu tycker jag faktiskt att den här Miley-grejen har gått för långt, om hon nu vill göra revolution emot sitt disney-jag låt henne göra det då. Det är ju hon som får publicitet över att hela världen blir upprörda så det är egentligen bara hon som tjänar på det, ju mer publicitet hon får desto kändare blir hon. Så låt henne få visa att hon inte längre är Disney-Miley, att hon också vill leva sitt liv eller att hon har "växt upp", låt henne bara vosa det hon vill visa med den här lilla revolutionen utan att bli hetsa upp er! 


Jättefin blogg :D Haft en bra dag?

2013-09-16 · 22:26:18

håller med dej!
Sv; Visst är den :D

2013-09-17 · 01:58:37

Håller med dig..
Allt bra?

2013-09-17 · 12:57:17

Fast hon sjunger om att knarka i "We can't Stop" och det är väl att gå över gränsen ändå? :)

2013-09-18 · 08:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback