Skriv din beskrivning här!

London baby, London

Guess where I'm going on höstlovet? Någon? Haha, nej men det är ju ganska självklart att det är till London jag åker till. Åh, mitt älskade London. Jag har varit där två gånger innan och en gång var faktiskt nu i våras så jag har sett det som är ett måste att se i London så jag skulle vilja se något nytt, men vad? Får helt enkelt kolla runt lite och se vad som faller mig i smaken, för även om jag troligvis kommer befinna mig på Oxford Street en hel del vill jag ändå se något nytt. Någon av er som har något tips? 
 
 


Fint collage!
Hoppas du får en bra dag! :)

2013-09-17 · 17:16:50

Åhh, jag vill också åka till London!:D

sv: okej!:) kramisar<3

2013-09-17 · 18:17:21

Åh, vad kul! Älskar att åka till London! :D

2013-09-17 · 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback