Skriv din beskrivning här!

just a little bit truth

- Jag hatar att bli jämnförd med ¨ Den typiska tjejen¨ dels för att jag inte är en typisk person ( enligt mig själv då) men när folk säger ¨ Asså det där är så typiskt tjejer ¨  så blir jag mer eller mindre sur.. PLEASE släng inte alla tjejer över en kant.
 
- Mitt absoluta favoritfik i stan är Wayne's vid slussen, det är sjukt stora fönster där så att man kan sitta och kolla på alla människor som går förbi.. väääldigt mysigt. 
 
- Tycker det är sorligt att folk inte vågar vara sig själva för att de är rädda att sticka ut, varför ses det som något negativt? Människor som sticker ut är det bästa jag vet.
 
- Jag överanalyserar ofta allt, tänker liksom hela varvet runt jämt och ständigt.. vilket kan vara bra och dåligt.
 
- Jag tycker det är vackert med fräknar, vill också ha
 
- Rihanna är min förebild, en förebild för mig är inte någon som inte dricker eller röker utan det är någon som står upp för den är och är sig själv och gör vad den vill oavsett vad andra säger och tycker. En förebild för mig är någon som kör sitt egna race och står för det punkt
 
 
 
 
 
 
 
 


- Haha men det funkar inte heller! Haha! Suger på att ta bilder helt enkelt ;) Nej men jag får väll öva tills det blir nåt!

2013-10-28 · 22:26:28

sv: haha tack :D vad gör du under lovet? :D kramis

2013-10-28 · 22:31:46

Åh när någon säger att den inte vill sticka ut så reagerar jag så starkt. Jag ba "men det gör inget, för du, DU är okej!!!! FATTA?" typ, värsta rycken. Det är så himla synd ju :(

sv;
Aaah men det förstår jag till viss del! Den är fin också men annorlunda i refrängen så :)

2013-10-28 · 22:53:47

sv: Ja eller hur :)

2013-10-29 · 01:13:14

Vill bara tipsa om min kära vän Kimberley Ahlström som driver företaget "Konst Mot Cancer" där hon säljer och hyr ut sina konstverk och pengarna går till arbetet att besegra cancern!

Läs mer i inlägget på min blogg där även en länk till hennes hemsida finns där du kan gå djupare in i hennes historia då hennes mamma fick cancer när hon endast var 5 år.

Ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer, så önskar jag dig en trevlig fortsatt dag.

/Tobias

2013-10-29 · 07:27:42

sv; jaha okej! men åh ryggen som blir så fin när man tränar den :/ Vill du ha tips på bra rygg övningar man kan göra på matta? :)
Kram

2013-10-29 · 08:37:44

Bra åsikter! :D

Svar: Tacktack:(
None None

2013-10-29 · 10:18:35

Sv. Tack så mycket!
Allt bra med dig idag? :)

2013-10-29 · 10:22:24

SV: hihi visst!:D

2013-10-29 · 10:22:30

super fin blogg! ♥

bloglovinbyte?

Svar: Tack! Visst! Börja följ oss och säg vilket nummer du blev så gör vi detsamma sen :)
None None

2013-10-29 · 10:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback