Skriv din beskrivning här!

468 days

 
 
Vet ni? jag har ålderspanik mer eller mindre eller vet inte riktigt vad jag ska kalla det.. fear of growing up maybe? Jag fyller iallafall 17 år om 3 månader ungefär och att det då är 1 år kvar tills jag fyller 18, vilket känns ganska galet, HALLÅ jag går ju i sjuan i hjärnan fortfarande. Skrev senast här om dagen Moa 9A på ett papper och sen bah men vafan Moa du går på gymnasiet. Ska lilla jag få bestämma över mig själv om lite mer än ett år? gud det känns overkligt på något sett. 
 
Samtidigt som jag verkligen vill fylla 18 så vill jag ändå inte det, mindfuck? ohyes, men det känns som att det kommer att komma en massa av ansvar på en och samma gång men sen kommer det ju även komma massor med roliga saker som möjligheten att resa själv utan mamma och pappa, lääängtar efter det ska ni veta! Inser verkligen nu att tiden går så himla fort! SÅ till er alla - TA VARA PÅ TIDEN! Gör nya saker, slösa inte bort tiden på människor som får er att må dåligt (släng dessa människor nånstans) och HA KUL! 
 
 


underbara bilder!

2013-10-01 · 16:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback