Skriv din beskrivning här!

my latest week

Mitt höst lov började inte alls som jag tänk mig men som tur var utvecklades det helt okej lov i alla fall när jag luffsade runt på Londons gator tillsammans med mina favorit kusiner. Jag har redan nämnt ett par gånger att jag verkligen älskar London och den kärleken förstärks så fort jag sätter min fot där. Jag älskar verkligen den staden! Men höstlovet varar aldrig föralltid och vips så var skolan igång igen. Och nu sitter jag här efter en veckas skola med en efterlängtad helg framför mig. 
Min fredags kväll ska i alla fall spenderas med twilight maraton hemma hos Rasmus tillsammans med några andra klasskompisar, en myskväll helt enkelt och det ska faktiskt bli otroligt skönt. Ha en fortsatt bra fredag nu darlings!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback