Skriv din beskrivning här!

-

 
Jag vill älska någon, jag vill älska så mycket att det nästan gör ont ibland. Jag vill vara kär, riktigt jävla kär. Jag vill känna närhet, jag vill vara beroende av någons kärlek men inte så mycket att livet inte funkar utan den. Vi ska inte heller behöva förklara våran kärlek för varandra hela tiden utan det ska vara något man bara vet, Något självklart som känns i hela kroppen. Det ska bubbla i hela kroppen, när vi rör varandra ska varendra hårstrå stå. Jag vill ligga i timmar och stirra djupt in i någons ögon, känna att ingenting spelar någon roll bara jag har honom.  När jag känner att allt faller samman och jag slits isär så vill jag ha någon där som håller ihop migJag vill bara älska någon och bli älskad tillbaka, is that to much to ask for? Hur många grodor ska man pussa innan man hittar rätt?


Yes, utbytesår i Oregon :) bra blogg förresten!

2013-11-18 · 00:38:46

Jo jag har faktiskt funderat på att göra det :) tack för tips!

2013-11-18 · 07:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback