Skriv din beskrivning här!

When you love someone And they break your heart don’t give up on love Have faith, restart, Just hold on

Sitter i sängen och lyssnar på lite Jonas Brothers.. härligt värre! Idag var jag i skolan till strax innan halv fem och jag slutar kvart i två på fredagar! Stannade faktiskt och jobbade på lite saker inför balen, tror faktiskt att det kommer bli en bra kväll.. Hoppas iallafall det då jag och Johanna ska vara värdpar som sagt! När jag kom hem från skolan så kollade jag på Johan falk med min syster och satan vad Joel Kinnaman är snygg.. just saying! 
 
Imorn kommer det bli en heldag på stan med Johanna, Julia och Ellen,Vi kommer börja dagen med lunch på Fridays och sen blir det shopping i mängder.. Gaaaalet mys blir det nog! Men nu ska jag kolla film och sen sooova!
 


- Jaa det var han till sättet också :) Kommer aldrig glömma vad han sa :')

2013-06-01 · 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback