Skriv din beskrivning här!

Söndag=Ångest

Medans min familjen åkte iväg imorse till ett födelsedags firande så valde jag att stanna hemma och sova lite till vilket nu i efterhand känns väldigt bra och smart gjort av mig, humöret var nämnligen inte det bästa idag. Jag har iallafall hunnit med att städa mitt rum och min garderob, jag har även diskat och tänkte nu hoppa in i duschen.. Guldstjärna till mig. Ikväll är det Hockey VM som gäller, vem vinner tror ni? Jag hoppas självklart på sverige! HEJA SVERIGE


Jodå, verkligen lätt låt som vann! Lyssnat på den ett bra tag nu och lyssnar på den hela tiden typ :)

2013-05-19 · 19:05:36

Jodå, verkligen lätt låt som vann! Lyssnat på den ett bra tag nu och lyssnar på den hela tiden typ :)

2013-05-19 · 19:05:36

Hejsan!
Det vore superroligt om du skulle vilja tävla i helgens blogg.:)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/may/helgens-blogg.html#comment

2013-05-19 · 19:22:47

är de en bild ifrån ditt rum?:D

Svar: Ja :D
None None

2013-05-19 · 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback