Skriv din beskrivning här!

On the highway

haha alltid lika kul med människor som bjuder på sig själva! :) 
Just ni så är jag påväg till mitt landställe med familj och en av mina kusiner. Ska vara där hela helgen och internet är det sämsta någonsin så uppdateringen kommer suga! Men jag ska blogga så fort 3G är bra :) 
ha en trevlig helg! 


Svar: så skönt att gymma! Just nu svarar jag på kommentarer och läser lite bloggar. Hur mår du idag då? :)

2013-05-24 · 19:30:06

sv- jag mår super tack, själv? :D

2013-05-24 · 23:32:28

Svar: Tack, ja det är den för ungefär två-tre veckor sedan men jag vet att den finns kvar ifall du är sugen på att köpa en likadan :) Finns på Vila :)

Hoppas att allt ät bra med dig och att du får en kanon bra start på helgen!
Kram!

2013-05-25 · 00:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback