Skriv din beskrivning här!

I'm loving every second

Dagen har spenderats i västerås med familjen, det har shoppats kläder och skor till mig.. undeeerbart! Kan inte fatta att jag går ur 9:an om 3 veckor! Det känns sjukt konstigt att köpa skolavslutning/bal skor.. Jag känner mig så grymt liten av nån anledning.. det känns inte alls som att jag ska börja gymnasiet efter sommarn! Är det nån av er som också ska börja gymnasiet efter sommarn? 
 
Ikväll blir det Tacos med familjen, mysigt värre! Denna helg ute hos Pappa behövdes.. Har varit ganska stressad senaste tiden men nu känns det bättre! Näst nästa gång jag kommer hit så har jag sommarlov, taggaaaaa! Åh skruttisar ha en bra kväll ♥


SV: ja köpte de för väldigt längesen men det kommer från Gina tricot :)

Svar: Okej tack ändå :)
None None

2013-05-11 · 16:19:03

Tack!!

2013-05-11 · 16:38:20

Svar: Man kan köpa vs på parelle! :)

2013-05-11 · 17:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback