Skriv din beskrivning här!

Freeeeeedag

Åååååh äntligen så är det Fredag och bal och skolavslutning är bara några dagar framför oss! Känns så härligt att allt snart är över!
Just nu så sitter jag och lyssnar lite på Rebecca&Fiona och ska snart äta upp mina klubbor och kolla en maaasssaaaa Grey's, så ja det blir en hemmakväll ikväll vilket kommer bli skönt eftersom att jag är helt slut efter skolaresan som konstigt nog tog all min kraft vilket ledde till att jag har gäspat var 10 minut idag. Annars så har inte så mycket hänt förutom att jag var med Amanda några timmar efter skolan och bara snacka :)
 
Kommer inte hinna blogga imorgon eftersom att jag vid halv 10 ska åka raka vägen till Nacka Forum med mamma,gudmor och Micke för att leta efter balkläder skor och klipptid...(paniiiiiiiik) och det är bråttom nu eftersom att balen är på tisdag!! Herregud men det ordanar sig nog, är helt 100!
Har inte mycket mer att skriva, bloggar kanske lite senare och om inte så bloggar jag imorgon när jag kommer hem. Ha en fin kväll nu mina vänner :)
Såg ju Adrian Lux igår på grönan med bruuudsen, kul kul :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback