Skriv din beskrivning här!

1D at Friends Arena

Helloooooo Darlings! Det har inte hänt så mycket i mitt liv på senaste tiden förutom att jag fyllde år i måndags och såg One Direction på Friends Arena igår. Åh, herregud säger jag bara. Jag har ingen aning oom hur jag ska beskriva upplevelsen förutom att det var helt underbart, stämningen var otrolig och killarna var helt enkelt bäst! Har aldrig i hela mitt liv dansat och skrikit så mycket, släppte till och med en eller två tårar när andra låten började och jag som aldrig trodde att jag skulle gråta och jag tycker på riktigt att jag var en riktigt tönt under det ögonblicket, hehe. Men just i den stunden blev det lite för overwhelming(kommer inte på det svenska ordet, hehe), jag har ju liksom väntat på den här över ett halv år på detta så det är riktigt tråkigt att det bara är över nu! Var någon av er där i såfall vad tyckte ni? :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback