Skriv din beskrivning här!

Stars can't shine without darkness

Back on track, känns som om jag behöver blogga för att sysselsätta mina tankar. Min farfar gick bort för en vecka sen och det är väldans jobbigt men jag försöker vara positiv och tänka att han har det bättre nu.. men saknaden är sjukt stor och det är tugnt just nu men det är väl så livet är antar jag? Man kan inte alltid ha det prima..Min farfar har kämpat imot cancern nu i flera år vilket är riktigt orättvist. Jag är sjukt tacksam över att det var just han som blev min farfar.. Vi har många fina minnen tillsammans och han är min förebild♥ Han levde med dom personerna han älskade och han fick jobba med det han älskade, han fick resa och han var framgångsrik. Han & farmor är mina favorit människor på denna jord.. Oändlig kärlek till dom♥ 
 
Titta vad fint det var imorse när jag vaknade.. betyder detta att våren är påväg? hoppashoppashoppas!
Har nyss ätit & städat lite hemma och sitter i sängen och smälter maten, hehe och ska om drygt en timme börja dra mig ner mot gymmet with my bestie Ruuunie dock är ju träningsvärken jag har HEMSK. Kan knappt resa mig upp efter att jag suttit och att böja sig ner och ta upp saker går totalt bort men träningsvärken är ett kvitto på träningen!  Ha en bra kväll finisar så hörs vi mera sen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback