Skriv din beskrivning här!

Ruuuuunie is hereeee

 
Oooooooooch hääär äääär hoooooon! Den nya medlemen av Sicktwisted! Hon heteeeer Roooonja Beeeehring!
Haha är inte så bra på det här med bloggande och hur man ska öppna ett sånt här inlägg på bästa sätt men ni får fan nöja er! Har faktiskt inte bloggat på flera 100 år! Men jag ska göra mitt bästa!
Mitt namn är som sagt Ronja Behring, jag är 15 år nu men fyller 16 den 17 maj, jag älskar musik, film,mat och är en hyffsat glad och posetiv person. Jag är Moas och Ellens absoluta favorit och ögonsten och jag ska blogga här för att jag vill och för att dom vill och framförallt för att komma igång med en fin härlig blogg som förhoppningsvis måååånga vill läsa!
Just nu så vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva om mig så ni får helt enkelt lära känna mig bättre nu med den tiden som går och genom dom inlägg och bilder som kommer att pupliceras!
 
Nu så ska jag kolla på Pitch Perfect och äta frukt! GoooodNiight
/Poo :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback