Skriv din beskrivning här!

promstuff

Sjuk idag igen, gick till skolan och var med på balmötet och gjorde ett prov.  Jag(och eventuellt nån annan kille från nån av niorna) ska vara värd för balen, Lite pirrigt faktiskt men det ska nog gå bra det är så lång tid kvar så jag kommer hinna förbereda mig riktigt ordentligt! Jag är verkligen taggad på våran bal, få göra sig fin och allt det dära! Så eftersom att jag är sjuk så hade jag tid att slänga ihop ett collage med balklänningar, lite tips till er andra 97:or (och blivande studenter) som ska ha bal också snart!
Dom tre översta är från Nelly.se och dom tre understa är från Rarelondon.com


Snygga!

Svar: Visst?! Löööve them all!
None None

2013-03-13 · 13:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback