Skriv din beskrivning här!

Lyx vs Budget

Blev helt kär i Selenas solglasögon när jag hittade bilden på Weheartit för några dagar sen och var inne på Gina tricots webshop och hittade brillorna och blev övelyckligi.. Ray bans varianten är mycket snyggare med guld detaljerna men tyvärr så har jag inte råd att lägga så mycket på ett par solglasögon. Så Gina tricots variant kommer nog bli mina snart!


Såå snygga!

Svar: Visst jag är helt kär i dom! Tänk hur snygga dom blir i sommar :o
None None

2013-03-13 · 16:55:04

sv;ja med^^

snygga dom va!

Svar: Vissst är dom?! Vill ha dom nununu!
None None

2013-03-13 · 16:58:40

hej :) väldigt fin blogg!


ps. Ny rabttkod på peyreshop.se så in och kolla på bloggen!

och förlåt om du inte gillar såna här kommentarer.

2013-03-13 · 18:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback