Skriv din beskrivning här!

i am dying ,forever trying to be with you

Hello! Var väldigt ledsen igår och inte på rätt humör, det var begravning för min farfar så kände inte för att blogga. Det var iallafall en mycket fin begravning och efteråt blev det familjemys med god mat och så. 
 
Nu kom jag nyss hem från en tjejkväll hos Johanna med Julia, Ellen & Izabella. Supermysigt och välbehövligt! Vi käkade god middag och kladdkaka på det, löövely.. Blev kvar där till strax innan elva efter en massa snack. Jag tackar världens bästa tjejer för en väldigt lyckad kväll! Nu ska jag titta på nån serie, vi hörs lovers♥
När livet känns värdelöst så skinner du upp mina dagar, så liten men så stor i mitt hjärta♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback