Skriv din beskrivning här!

25 mars 2013

Heeeej bloggishen! Ni får verkligen ursäkta min dåliga uppdatering men det händer absolut ingen insperation då det har varit en hel del plugg på sista tiden så jag har knappt hunnit ha ett liv utanför skolan, haha. Men det blir nog bättre nu när vi får påsklov och jag drar till London. Aja, i alla fall idag så gick jag hem ifrån skolan då jag hade en fruknasvärd huvudvärk och mådde super illa. Men det berodde nog bara på att jag sovit, för när jag kom hem somnade jag och efter det var både illamåendet och huvudvärken borta så nu ska jag faktiskt iväg och träna med mami. Hörs senare, pussssssar! 
529173024936238876_bidra7f5_c_large
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback