Skriv din beskrivning här!

wasn't looking for trouble but it came looking for me

Kom hem för en stund sen efter att ha varit på bio med Ronjaaaaaa, vi såg After Earth vilket var en sjukt bra film som jag verkligen rekomenderar att ni ska se! Efter bion drog vi hemåt och hamnade på en bänk där vi snackade skit och käkade upp våra bigaråer.. muuuummmms! Nej nu ska jag kolla det nya avsnittet av Awkward och sen ska jag sova för ska nämnligen upp väldigt tidigt för att fixa min syster hår imorn och därefter ska jag gå på hennes avslutning med Ronja..  vi har gått i den skolan förut så ska bli kul att se vad som har förändrats osvvvvvvv. Men sovgottt så hörs vi imorn ♥
 


Härligt!! :)

2013-06-13 · 00:10:54

Tusen tack fina du! :) Kram

2013-06-13 · 08:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback