Skriv din beskrivning här!

Vinnaren av tävlingen

Har haft helt fullt upp igår och i tisdags så hann inte avsluta tävlingen då tyvärr så tänkte göra det nu! Vinnaren av väskan blev Asta , Gratttiiiiiiiss till henne och jag tycker ni alla ska kika in på hennes blogg.. Mycket fin blogg med mycket fina bilder! Kontaktar dig inom kort!
 
Hennes matchning till väskan lät såhär : eftersom att väskan sticker väldigt mycket ut så skulle jag inte ha något stort smycke runt halsen, jag skulle kört det simpelt med en midjehög svart kjol. Toppen skulle vara vit med tunna axelremmar och låg rygg, skulle stoppa in tröjan i kjolen och få den lite pösig. Istället för ett stort halsband så skulle jag välja ett litet guldkors och helt vanliga släta guldringar över fingrarna. En guldklocka från michael kors på armen skulle sitta perfect och ett par spets ballerina från H&M på fötterna! Håret skulle sitta uppe i en slarvig bulle och sminkningen skulle vara en simpel 'cat' eye! :)  
 


Åh gud så kul! vad glad jag är! tack så jätte jätte mycket. kram xx

2013-06-27 · 21:02:28

grymt snygg väska!

2013-06-28 · 00:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback