Skriv din beskrivning här!

Take a break from life

Från att det haglade i stan så kom man hem till sol.. dock kände jag mig ändå jävligt frusen ett ganska bra tag efter att jag kommit hem så jag tappade upp ett bad och gjorde fruktsallad.. mumma!
 
Att bada är min nya grej.. jag är tyvärr en person som känner sig stressad väldigt ofta.. spelar ingen roll ifall jag har lov eller inte! Dock så blir det alltid bättre när jag får lov men jag känner mig inte 100% avslappnad eller vad man nu ska säga så ofta men att bada hjälper verkligen! Jag brukar ligga med öronen under vattnet och lyssna på hur mina hjärtslag bara blir lugnare.. Jag kan inte lägga mig i sängen och bara vila för då kan jag fortfarande hålla på med mobilen och datan. Ett tips till alla stressiga!


Vad härligt och bada, jättemysigt

2013-06-17 · 07:23:25

Å, gud va mysigt :)

2013-06-17 · 10:18:25

Åh va skönt med ett bad :D

sv: hihi, jo vi har stadsfest i kalmar men rix fm är så galet roligt så får nog åka till växjö :D
kramis♥

2013-06-17 · 11:54:06

SV: Ååh vad glad jag blir tack! Vad ska du hitta på idag då? :)

2013-06-17 · 12:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback