Skriv din beskrivning här!

Sommmaaar

Herregud va varmt det är ute!! Helt sjukt! Nu känner jag verkligen att sommaren är här och det gör mig på så jävla härligt humör, det gillar vi! 
Kom nyss hem från mentorsdagen som spenderades på djugårn, med mat, trampbåtar och glass! Var hur mysigt som helst med tanke på det underbart härliga vädret. Ska snart ta något att äta och kanske sätta mig ute i solen en stund och bättra på brännan, det är ju tråtts allt bal imorgon :) 


Härliga bilder :D

Svar: Tack :)
None None

2013-06-04 · 02:24:30

Anmäl dig gärna till min veckans blogg!! :) http://nittiosjuans.blogg.se/?tmp=924207

Jag är ledsen om du inte gillar sådana kommentarer!

2013-06-04 · 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback