Skriv din beskrivning här!

sin första bal & grundskolan = check

Jahop då har man haft sin första bal och jag går inte längre i grundskolan heller. Väldigt blandade känslor på den du! Balen blev i alla fall riktigt lyckad och dessutom hade nog alla en underbar kväll, jag hade det i alla fall. Det var liksom så trevligt att verkligen alla lärare och elever, både gamla som nya, man fick chansen att göra något tillsammans för en sista gång! Sedan skolavslutingen då, kan ju inte precis säga att själv skolavslutingen var bra för det var den verkligen inte, dåligt planerat, hehe. Men hejdåt i klass rummet var båda skönt och rikitgt tråkigt. Jag som är så blödig och inte kan se andra gråta bröt ju såklart ihop eller i alla fall nästan men det var verkligen jobbigt att behöva säga hejdå och veta att man inte alls kommer träffa alla på samma sätt som man gjort nu i 10 år. Fast det är även dags att gå vidare i livet nu, grundskolan känns som ett avslutat kapitel även om jag inte riiiiktigt är redo för gymnasiet ännu, dock har jag ju flera veckor att bli redo för jag har ju S O M M A R L O V!
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback