Skriv din beskrivning här!

Otaggad

Har haft en ganska lång och halvjobbig dag... började med att jag försov mig och vaknade en kvart innan min buss skulle gå så fick stressa som fan men hann iallafall till mitt tåg där jag mötte Ellen som jag drog till stan med en snabbis. Vi käkade Subway (♥) och gick i lite butiker innan vi åkte hem och badade och solade! Drog hem sen och käkade snabbt och duschade innan jag blev hämtad av Ellen som varit och tränat och nu är vi hemma hos Ellen igen och vi ska ha myskväll typ.. är ganska otaggad just nu och har ingen inspiriation till att blogga så ifall ni vill att vi ska blogga om något speciellt så kommentera dåå.. jaja vi hörs när vi hörs.. puss!


hoppas du blir mer pepp på att blogga sen!

2013-06-26 · 23:34:29

Veckans blogg är nu avslutad och presenteras kl 13.00 i bloggen! Blev det inte du är det bara att anmäla dig ingen, kram!

2013-06-27 · 03:21:15

SV: Härligt! det är bara bra med mig med :)

O jätte ledsen för så sent svar! :/

2013-06-27 · 13:38:56

svar: dem är suuuper sköna! xx

2013-06-27 · 14:09:39

Svar: okej, det låter ju kul! :) ikväll ska jag nog bara chilla framför datorn och ta det lugnt ^^ vad gör du just nu då?

2013-06-27 · 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback