Skriv din beskrivning här!

my days in Karlstad: studentbal, sjukhus besök & studentmottagning

Helllloooooo Darlings! Jag kom hem igår kväll ifrån Karlstad då vi firade Frida och Eric på eftermiddagen, de har ju faktiskt tagit studenten nu så ett STORT grattis till dem! Haha, det var lite roligt för när de väl skulle springa ut så började det spöregna och det var precis som om regnet väntat till kl 12 för att sedan bryta ut, så jag tyckte lite synd om dem. Och eftersom alla stod med paraplyer så var det svårt att se dem och hitta dem efteråt men jag hann i alla fall hitta Frida innan hon skulle på flaket, så 1 av 2 inte illa eller hur? Sedan åkte vi hem till familjen Widström för att fira de två studenterna men som vanligt tog det en jävla tid innan de kom hem så alla börjde att äta, standard på den alltså! När jag tar studenten ska jag banemej ha maten med mig på flaket så att ingen börjar äta i för väg, smart va? Men när dem väl anlände till huset så skålade vi, åt tårta osv. Och efter det var det dags för oss att åka hem men innan det så höll Eric ett kort tal och det fick hela släckten i tårar och då var det verkligen dags för mig att åka hem blödig som jag är, hehe! De andra två dagarna jag var i Karlstad så spenderades ena utanför CCC för att kolla på deras studentbal och gud så fina de v, längtar lite till min faktiskt så man får klä upp sig på riktigt, gå till frisöeren och fixa håret osv. Och den andra dagen spenderades på sjukhuset hos min farfar! Det var väl lite kort om mina dagar i Karlstad. Nu ska jag försöka få tag på Ronja då vi ska iväg och träna lite senare, pösssssss! 
Mina fina kusiner! 


sv: Ja! PLL är grymt!!

2013-06-14 · 11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback