Skriv din beskrivning här!

Let's get undressed

Så sjukt jävla äckligt bäst. Orkar inte och han kommer till stockholm i augusti under Ung08/we are stockholm.. man bah omg gonna get undressed in the audience... little naughty me. Läste nån dedär? nej bra för jag vet inte vad jag skrev....  eller? hahah jag är cp.
 
Hej på er! Gud vad vi/jag är dåliga på att uppdatera, jag iallafall har gått in i nån slags lathet.. vilket är skönt för nu är jag inte längre stressad, men jag ska försöka få in bloggningen i min dagsrutin! Haha gud vilket vuxet ord.. ''rutin''. Nej men idag har jag varit och shoppat själv.. Skulle egentligen åkt med Isabella som jag sov hos inatt men hon fick inte åka med mig så jag åkte själv då jag verkligen behövde ett par ballerina skor som jag nu köpt! Det kändes väldigt ensamt och konsigt att gå runt själv men det är faktiskt skönt ändå för då slipper man vänta på vännerna!  Har faktiskt köpt ganska mycket nytt nu i helgen och ska försöka ta kort på det imorn .. Resten av dagen har jag degat i solen och i sängen med massor av mensvärk, så jävla mys eller vad säger ni? nej nu ska jag käka jordgubbar och gråta för att mens är mentalt jobbigt. Så jävla patetisk jag kan vara ibland, åsnebajs. PUSS!


Fin blogg :)

Svar: Tack :)
None None

2013-06-09 · 00:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback