Skriv din beskrivning här!

Konstigt

Nu undrar ni säkert varför jag sitter inne vid datorn och inte är ute i det fina vädret..men nu så är det så här att jag har haft en konstigt känsla i kroppen som jag inte kan beskriva och som jag ibland får, skit jobbigt och det leder till att jag inte vill vara med någon eller gå ut..skit konstigt och det stör mig som fan när den inträffar på sånna här fina dagar när man egentligen vill vara ute i solen. Synd och irriterande som fan men jag vet inte vad jag ska göra åt det och det går ofta över på en halv eller hel dag så så farligt är det ju inte ändå men tråkigt.
Aja kvällen igår spenderades som sagt hos Ellen och det var som vanligt när vi 3 är med varandra..jävligt konstig och rolig haha, ni skulle nog bli liiiite rädda för oss om ni visste hur vi egentligen är ;) Vi somnade ganska sent och vaknade vid 9-10 då mamma kom och hämta mig för gymmmmtimeee och efter det så har jag inte gjort mycket annat än att sitta hemma och kolla på film..haha men ska nog klä på mig lite och ta en lite promenad i solen eller något, vi får se hur det blir :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback