Skriv din beskrivning här!

Keep your head up , my love

 
Hello! Med nyinsmorda ben och Bastille i bakrunden så sitter jag i mitt rum, som igentligen skulle behövas städas men det har jag ingen ork med idag! När jag traskade hem från Gymmet med Ellen så började det spöregna, jag blev superblöt.. dock inte lika blöt som lille Ellen som bokstavligen fick sig en dusch! När jag kom hem så väntade nyaste numret av VR i mitt rum... LYCKA. Så jag tappade upp ett bad och låg och läste en stund.. skönt som fan! Kvällens planer är att träffa brudsen och hitta på något, lutar just nu åt att kolla på film och sova hos Ellen men nu börjar solen kolla fram lite så vi får se vad som händer men nu ska jag hitta något att ha på mig, puusssss


svar: jag med :D

2013-06-14 · 16:40:04

Okej haha, jag antar att du redan kollat på film så ;) Jag kom precis hem från jobbet!

2013-06-14 · 16:54:36

Okej :) Hoppas du får en kul kväll1

2013-06-14 · 17:06:42

ååh bastille <3 fin blogg förövrigt! :) kram

2013-06-14 · 23:56:17

Har du lust med ett bloglovin byte? Eller något annat roligt sammarbete?
Hoppas din dag vart bäst!
Kram

2013-06-16 · 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback