Skriv din beskrivning här!

I need more blogs to read

Jag behöver nya bloggar att läsa! Det är sommar vilket betyder att de flesta bloggarna tar en liten paus eller trappar ner på inläggen och de flesta bloggarna jag läser kan ha flera dagarsmellanrum mellan sina inlägg vilket jag förstår också eftersom att man inte vill sitta inne vid sin data och dega på sommarn så därför behöver jag ha många bloggar att läsa på kvällarna! Läser ni nån bra läsvärd blogg eller är din/eran blogg sjuktbra? kommentera och skriv lite vad den handlar om så gör jag kanske ett inlägg sen och tipsar om nya bloggar som jag gillar!


Nej, gud så kul! :) Tack så jättemycket!

Kram

2013-06-29 · 20:29:19

Jag tycker det är så himla svårt att hitta bloggar som är bra, oftast är det dem "små" bloggarna som är bäst och dem är också svårast att hitta tyvärr:/

2013-06-29 · 20:41:00

Han hade sett min cover på Begging! :)

2013-06-29 · 21:13:43

bloglovinbyten?

Svar: Visst! Börja följ oss och säg vilket nummer du blev så gör vi detsamma sen!
None None

2013-06-29 · 21:28:43

ja precis.. så tråkigt:)

2013-06-29 · 21:52:42

Sv; Samma här! Dock kommer jag gå tillsammans med en av mina tjejkompisar :)
Men jag tror inte att du behöver oroa dig om att få äta ensam, du kommer säkert få många nya vänner!

Svar: Vad skönt! Nej ska försöka sluta nojja så mycket hela tiden! KRAAM!
None None

2013-06-29 · 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback