Skriv din beskrivning här!

Hemmmmaa

Nu så är jag hemma igen! Eller aa jag kom hem för några timmar sedan och anledningen till att jag inte bloggat på dom timmarna är för att jag har käkat ute, handlat mat,duschat OCH min bror hade datorn innan mig..Skit samma! Midsommar helgen på landet har i alla fall varit hur skön som helst och hur rolig som helst med tanke på vilka sjukt störda och sköna människor jag och Ellen har bott med! Haha, allt har varit prima och jag är super nöjd med helgen och kände precis nu imorse när vi skulle åka hem att det var the perfect time to come home! Borta bra men hemma bäst! Lite kortfattat men är helt slut, har inte sovit så bra så ni får nöja er.
Hur var eran midsommar? :)
MIDSOMMAR MAAAAAAAAAAAT!!!
 


Min midsommar var väl mysig, hehe :)

2013-06-24 · 01:57:11

Åh det ser ju helt fantastiskt gott ut! hungrig blev jag nu :P

2013-06-24 · 11:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback