Skriv din beskrivning här!

Happiness

 
En sån lättnad..när jag loggade in så började jag gråta av glädje. Haha började skratta och gaaah nu känns allt så mycket bättre! Någon annan som ska gå där? :D Det jobbigaste med att börja såhär är att inte veta alls vem eller vilka man ska gå med.. haha man borde få en lista hem så att man kan kolla upp alla på instagram.. just saying. Jaja nu ska jag alldeles strax sätta igång med middag till mig och min bror.. får se hur det kommer gå!


Åh vad kul, grattis! :D

Sv; Jadå, det hade jag! :)

2013-06-28 · 19:48:40

ÅHHH GRATTIS FINIS!

2013-06-29 · 00:00:46

Grattis!
Jag håller med om att det är jobbigt att inte veta vem man ska börja i samma klass/skola med.Jag börjar redan bli nervös! :)

2013-06-29 · 00:12:13

oooh grattis!!! härligt. snygg bild btw :)

Svar: Tack så mycket!:D
None None

2013-06-30 · 10:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback