Skriv din beskrivning här!

Good Mornings!

Tjenare snuttepluttsalfalejonhanarochhonor...(???), hur är det? Bra? Härligt! Det är ovanligt bra med mig också faktiskt, har haft en ganska skön morgon som började med att jag gick upp halv 9 för att sedan ta tåget halv 10 till tandläkaren i Södertälje. Jag åkte dit för att kolla min tandställning som förövrigt var bra och efter det så tog jag tåget hem till Rönninge igen och åkte raka vägen till gymmet. Kom hem för ett tag sedan och har börjat steka mina potatisbullar till lunch :)))) Morgonen kanske inte låter så jävla rolig och skön men jag blir så jäääävla seg på dagen om jag sover till 11 och inte gör något alls fram till typ 1-2 så det är jävligt bra för mig att komma igång lite tidigare och göra saker så att jag är pigg och håller humöret uppe hela dagen! :)
Lite senare idag så ska jag nog träffa Amanda som jag inte har träffat på nästan 2 veckor! Saknar min boo jättemycket så det ska bli skit skönt att få snacka och umgås med henne igen, i neeeed it!
Nu så är potatisbullarna klara så nu ska dom slinka ner och sedan så ska jag ta mig en dusch.
Ha en bra dag snuttepluttsalfalejonhanarochhonor, haha :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback