Skriv din beskrivning här!

Gettin' Dumb

Tjhäääna på er sommar pojkar och flickor! Hur mår ni den här vackra varma sommardagen? Själv så mår jag utmärk! Hade en riktigt jobbig morgon men det blev bättre tack vare Moa och Ellen, fina människor♥
Vid 12 så åkte jag och pappa till Kulturama för att jag hade ett intagningsprov till linjen Musikproduktion och det gick helt ok faktiskt, nu återstår det bara att se om jag kommer in eller inte. Hoppas på det bästa!
Annars just nu så sitter jag med musiken på högsta volym och käkar melon, taggar till lite inför skolavslutningen ikväll..gå ut nian..för i helvete vilken känsla..kommer att kännas jobbigt som fan att säga hejdå till alla lärare och den underbara klassen som jag går i, har bara gått där i 3 år men älskar alla ändå! Sjukt sköna människor. Och efter det så väntar gymnasium, nya vänner och nya möjligheter vilket också ska bli kul som fan! Livet skulle ju inte vara någo roligt utan förändringar!
 
Och nu över till det roligaste hittils! Balen igår! I lööööved it! Det var kul som fan och jag önskar fan att jag skulle kunna ha bal 1 gång varje veckan haha, det var så kul att göra sig fin, sminka sig, fixa håret,naglarna,smycken och att få gå i klackskor! Kvällen vart väldigt lyckad med mat,prisutdelningar och dans och jag är jätte nöjd och alla tjejer va jätte fina och killarna var hur stiliga som helst, något som jag kommer att minnas förevigt!
 
Och nu är det typ bara 2 timmar kvar innan avslutnigen börjar och ett galet sommarlov kan ta start!
Time to get Dumb!!
 
Proooooooooom!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback