Skriv din beskrivning här!

fuck that

Hej på er! Har haft en väldigt jobbig natt inatt. Ni anar inte! Fick en sån hemsk pollen allergi att jag låg och grät.. det gjorde så ont och kliade i både ögonen och gommen så det slutade med att jag låg och bet på en blöt handduk.. blöh inte kul alls! Men jag lyckades iallafall somna tillslut och jag kom upp och lyckades ta mig till gymmet och köra ett helt okej armpass, resten blev bara flumm tyvärrr.. haha men det är okej ibland! 
 
Nu tänkte jag försöka få i mig något mellanmål typ och sen ska jag städa mitt rum och duscha! Egentligen vill jag bara äta snabbt och ta mig ner till Ellen och bada.. så jävla varmt men icke san icke, Jag måste städa mitt rum idag innan jag lämnar mitt hem idag... kul kul! Ha en bra dag lovers så hörs vi pusssssssss!
Teenage the fuck up | via TumblrTeenage the fuck up | via Tumblr
Bjuder på en bild på min fina pojkvän. SÄG INTE EMOT MIG NU!
 


sv; jaa det är väldigt synd, hade ju varit grymt om dom kunde spela i sverige! Tycker om alla deras album, men sinners never sleep är nog bäst:) du då?

2013-06-18 · 18:18:30

sv; ja det har jag och det är så sjukt bra!!

2013-06-18 · 18:26:36

sv;ja jag brukar inte tycka om låtar som är live, men deras livealbum va väldigt bra!

2013-06-18 · 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback