Skriv din beskrivning här!

för det är bara regn hos mig

Min syster och Ebbsiiiiii ... haha såg nu att jag missar lite grönt i bakrunden men jaja
 
Hello my friends! Kom hem för ett par timmar sen efter att ha kollat på min lillasysters skolavslutning men har legat i soffan och bara degat till lite filmer med min syster.. Gick ju upp klockan 7 bara för att fixa min hennes hår och så regnade det större delar av avslutningen, kul eller vadå? nej inte så men efteråt så drog vi hem hit och nu kom mamma hem så vi ska fika lite och sen tror jag att jag ska dra ner till gymmet beronde på om regnet lugnar ner sig.. Vad gör ni denna regniga torsdag? kraaaaaam


Fina :)
Den är från nelly !

2013-06-13 · 19:21:34

Vad fina ni är!:)
Sv; Okej, vad roligt!:)

Svar: Det är min syster och hennes kompis men de tackar :)
None None

2013-06-13 · 20:42:17

vilken fin bild :)

sv: eller hur var den snygg :D

2013-06-13 · 22:13:17

Så fina!!

2013-06-14 · 00:04:56

Vilken fin bild på er! :) Kram

Svar: Det är min syster och hennes vän på bilden men de tackar nog :)
None None

2013-06-14 · 09:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback