Skriv din beskrivning här!

City time!

 
Hej på er, sitter just nu sminkad och på klädd beredd på att dra på mig skorna och möta upp Ellen! Idag så ska vi som sagt åka in till stan och äta och shoppa lite med Moa, det kommer bli hur mysigt som helst med tanke på att jag inte har träffat dom sen i Onsdags :( miss them! Och med tanke på att solen har kommit fram! trodde fan att det skulle vara skit väder hela dagen men som tur var så vart det inte så, får hoppas på att det håller några timmar till!
Annars så kom jag hem från landet igår och latade mig i sängen hela eftermiddagen/kvällen framför Geordie Shore och nu när jag är hemma så kommer jag att blogga bättre! loooovar.
Men ska glida i skorna nu och möta upp Ellen! Vi höres senare :)
 
Meeee today!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback