Skriv din beskrivning här!

Ännu en söndag

... Utan ångest,I just loveee it! helloooo snuttisar! Hur mår ni? själv mår jag bra bortsett från att min pollen allergi har börjat blomstra nu under veckan.. buhu! Är det någon annan som också har besvärlig pollen allergi? min är som värst runt midsommar då gräset växer som mest vilket också betyder att typ alla klipper sitt gräs, blöööh. 
 
Dagens planer att åka in till stan vid tre med Ronjorna, Ellen & Saga! Vi ska på Rix Fm festivalen i kungsan och ja denna söndag kan nog inte bli så mycket bättre! Bara massor av babes som kommer att uppträda.. Anton Ewald, Danny Saucedo, Kim Cesarion, Ulrik munther, Robin stjernberg och gryyymmmaste Olly murs! 
Mina kunskaper i Photoshop är obeskrivliga. Kolla bara liksom... hahaha jaja nu ska jag duscha och sen börja fixa mig.. slänger in en outfit bild om jag hinner! pusss&krraaaaaam!
 


Har också besvär av pollen, det suger verkligen!

SV* Japp! Ska snart träffa några kompisar! Själv? :)

2013-06-16 · 12:46:43

Svar: Haha, preeecis! :)

2013-06-16 · 13:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback