Skriv din beskrivning här!

Sleeping is my drug, my bed is my dealer and the alarm clock is the police

 
Arkiv bild// Archive picture
 
Kom hem från Bella strax innan tolv och hamnade i soffan framför white chicks med min bror och hans kompis.. jag missade ju halva filmen typ haha så var inte så engagerad direkt men det var kul ändå! Men måste sova nu, pusss hörs imorn
 
Came home from Bella before twelve and ended upp in the couch infront of white chicks with my bigbrother and his friend.. I missed half of the movie so i wasn't that involved but it was fun anyway! But i need to sleep now, kisss seeyaa tomorrow
 
JAG HATAR FOLK SOM TROR ATT DE HAR INTERNATIONELLA LÄSARE. NEJ. VARFÖR?! 
 
 
(För er som inte fattar så har jag skrivit min translate på skämt för att håna alla som gör det fast de inte har internationella läsare. Jag syftar inte heller på någon speciell men det är som dom säger '' if the glove fits, then wear it. ''  )


Härligt!

2013-07-12 · 08:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback