Skriv din beskrivning här!

Baaaaack

Tjena hej im back again..och ja det var flera veckor sedan jag bloggade och jag har faktiskt mina anledningar..
Först så drabbade jag av något virus som gjorde att jag hade ont i huvudet och mådde dåligt i en hel vecka vilket ledde till att jag fick åka till sjukhuset för att ta blod prover samt vätskeprov i ryggen. Så då förstår ni nog verkligen varför jag inte orkade den veckan :(
Sen så har jag också varit på bråvalla festival och daaaaaamn people om du inte var där så missade du verkligen något assså! Det var så jävla kul med sjuk mycket bra artister och huuuur mycket härligt folk som helst! Jag nästan beordrar er att samla in lite cash och dra dit nästa sommar för det är det fan värt!! Den ända nackdelen var att det blev så jävla lerigt när det hade regnat, men annars så var det perfect!  
Far East Movement
A Day To Remember!
Volbeat!
Jag såg såklart mycket fler bra artister men fick inga bra bilder och så tog mina batterier på mobilen slut på slutet så kunde inte ta kort på Aviciis spelning vilket by far var den fetaste spelningen på hela dagen!
Jag såg också: Parkway Drive, Sebjak, Nicky Romero och Dada Life!
 
Veckan efter det så tror jag att jag åkte till den andra Ronjas Landställe med Moa och Ellen! Alltid lika mysigt och skönt att åka dit ut! Att bara få vara,koppla av, sola,äta gott och vara konstig är något man behöver. Haha hade det skit mysigt och hoppas att vi glider dit igen nästa månad!
 
 Och nu dom senaste 4 dagarna så har jag varit i Göteborg med la Familiiiiaaaa! Det har varit hur mysigt som helst att bara få vara med familjen och strosa runt på Göteborgs mysiga gator. Vi solade,badade, var på Liseberg och åkte karuseller, Åkte till Universeum och kollade på fiskar,hajar,ormar,apor,dinosaurier osv. Och så åt vi gott ute på fina restauranger! Allt var hur kul som helst och jag skulle lätt kunna åka dit igen och äta,shoppa :)
Så där nu vet ni vart jag har hållit hus alla dessa veckor!
Om någon timme så ska jag glida upp till några polare med Mamma och Pappa där vi ska grilla och efter det så vet jag inte vad som händer, vet inte om jag stannar,går hem eller går ut haha. Men vi hörs!
Älskar btw allt nytt på bloggen, design och allt vad det nu heter haha, bra jobbar Moa!
 
 
 
 


Fin blogg. Kika in på min :)

2013-07-12 · 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback