Skriv din beskrivning här!

28 juli 2013

Can't wait, less then two years left.. 
 
Jag typ precis hem ifrån Södertälje där jag övningskört lite med mami på en parkeringsplats. Det är ju så sjukt kul när man känner att man börjar få lite kläm på hur allt fungerar och kan köra lite fortare än 10km i timmen, haha! Nu är det bara att öva lite då och då så jag är redo att ta körkortet när jag blir 18 för det har jag bestämt mig för och då är det så det ska bli. Aja, idag har jag även träffat min saknade Mois. Vi låg på altanen, solade, dog i värmen och bara pratade om lite allt möjligt, lika HÄRLIGT som vanligt! Och nu ska jag troligtvist sätta igång någon film och krypa ner i sängen och bara sega, pösssss på er!  
 


- jaa, min är på lagning... två hemska veckor!!! Hihi, love sommar!! Fin blogg du har <33

2013-07-28 · 22:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback