Skriv din beskrivning här!

Tired fuck

Hej på er! Efter skolan drog vi som sagt på ett öppethus i stan på NTI gymnasiet, vilket är mitt förstahandsval! Sen så åkte vi hem och jag tittade på det nya avsnittet av PLL, haha kom inte upp imorse.. Vilket inte var så oväntat! Sen har jag städat mitt rum också eftersom att det kommer gäster hit imorn, Jag blir ju 16år.. hah! Men ska hoppa in i duschen och sen ska jag fixa en grej för er.. puss&kram så länge!
Tumblr_mgcgvindy51r78jkio1_500_large


najjs blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
None None

2013-01-09 · 21:59:23

Vart ser du Pretty Little Liars? :)

Svar: http://www.free-tv-video-online.me/internet/pretty_little_liars/

Dock så är det ju utan text men ja vet att avsnitten kommer upp på swefilmer.com också!
None None

2013-01-09 · 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback