Skriv din beskrivning här!

Så kan det bli..

Haha , ''jag kommer inte blogga förns jag blir frisk'' vare ja. Nej jag är så sjukt rastlös! Jag har sovit typ hela dagen men har druckit lite julmust satt är lite pigg.. haha dock har jag fått en liten böld på halsen, hade en sådan sjuktstor förra året. Fick den i New York och det var superkul att vakna sex på morgonen och be Ellen hjälpa mig ur sängen för att jag inte kunde röra nacken.. så kan det bli! Får hoppas på att denna inte växer mera för jag vill helt ärligt till skolan(mirakel), jag har panik/ångest för att det känns som att jag kommer få plugga ett år för att komma ikapp.. Sen har jag lite smått ångest inför att gymnasieansökan ska in om tre veckor typ.. Haha nej jag skulle inte alls blogga om det här ju!
 
Tänkte skriva om nått helt annat, som jag nu glömt bort. så kan det bli.. höhö nej men tänkte skriva om tjejer som springer runt och säger ''Jag hatar orrar'' så lägger dom ut en bild dan efter på instagram när de står i bikini framför spegeln och skriver '' saknar sommarn ''. Varför måste man söka uppmärksamhet genom att lägga ut dessa bikinibilder i spegeln? snääällla lägg av. Ni är bara pinsamma och jag gråter för eran skull.Man får ingen respekt av att slänga ut en bild mitt i vintern när du står i ditt rum i bikini, man gör väl ett par  killar glada som screenshotar och tar fram bilden innan det är läggdags för att dra kvällsrunken. Jag tycker det är skillnad ifall man tar bilder på sommarn, utomhus för då är det iallafall rätt årstid. Var försvann självrespekten? please känner samma sak om alla dessa killar som står vid spegeln och ser ut som om de ska bajsa på sig vilken sekund som helst för att de spänner så jävla mycket. Känns ibland som att vissa har en tävling med varandra '' Spänn tills du bajsar på dig'' . Rätta mig ifall jag har helt fel och är ute och cyklar men this is what i feel motherfuckeerss!
sähär känner jag för dethär, asssååå fan vad brun jag var btw



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback