Skriv din beskrivning här!

så fuckin' irreterande

Asså usch, Jag bor ju i lägenhet hemma hos mamma och mitt rum ligger precis bredvid balkongen och våra grannar precis under röker gräs typ hela tiden och det är alltid sjukt varmt i mitt rum så jag har öppet ganska ofta och får in den dära äckliga lukten.. så sjukt vidrigt! Aja hoppas min granne gillar One Direction för det är det som spelas nu på högsta .. höhö!


Helloo!
Vad händer denna helg? :D

Svar: Inte mycket ska träffaa vänner och så! Sjäälv?:)
None None

2013-01-25 · 23:01:16

Sv: Jag verkligen dröm håret, helt klart! :)
Allt är bara bra med mig, skönt med helg!
hur är det själv? :)

2013-01-25 · 23:09:22

super fin header ni har:D

Svar: Tackaaar! :D
None None

2013-01-25 · 23:23:32

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :D
None None

2013-01-25 · 23:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback