Skriv din beskrivning här!

New year, New life

- Sluta vara så jävla lat när det gäller Skola & Träning
- Skaffa mera ordning i mitt liv
- Våga göra mera saker, vill bland annat stå på scen helt själv
- Godislöfte, haha tycker inte om godis så mycket igentligen så det blir inte svårt.
- Tänka & ta hand om mig själv mera, Bli lite mera egoistisk.. haha
- Njuta av de små sakerna i mitt liv också
- Visa mina nära & kära mera hur mycket jag uppskattar dom!
- Göra massa nya saker!
- Sluuta vara negativ och se mitt liv från den ljusa sidan
 
Har ni några nyårslöften? TELL ME!



Bra med nyårlöften! Har skrivit mina på min blogg så kolla gärna in! :)

2013-01-02 · 20:38:02

Har inga nyårslöften men det är verkligen EXAKT de jag skulle behöva! åh, du tog verkligen orden ur munnen på mig. Ja, eller hur! :) fin blogg!

Svar: Det är inte försent att sätta upp nyårslöften.. det har ju bara gått två dagar av året! Snart blir det vår förhoppningsvis ;) Tack Detsamma!
None None

2013-01-02 · 22:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback