Skriv din beskrivning här!

I FUCKING SHIP HAYLOR SWYLES

Hahah på riktigt! Skäms lite över att vara en Directioner nu.. Jag gillar att gå emot strömmen och säger nu (Förlåt Ellen) I SHIP HAYLOR! Sen att tjejer skär sig över Haylor är ju skrattretande.. Någon behöver vakna upp ur sitt drömförhållande med Harry och komma till verkligheten! Asså fattar att man blir lite ''ledsen'' när idolen skaffar flickvän men kan man inte bli glad för hans skull också? Så länge han är glad så borde vi alla vara det! Jag menar helt ärligt.. hur många av er tror med hela ert hjärta att ni kommer gifta er med Harry? Typ ALLA Harry lovers säger så och nu kommer jag krossa många hjärtan by telling the truth..... Ni kommer inte gifta er med Harry. I'm so sorry my friends.. Men sluta hata förfan och spread some lööve. Hur skulle det bli om Harry skrev hattweets till alla Directioners som skaffade pojkvän? Haha det går ju inte ihop. Låt Harry vara med Taylor så får vi ett toppen album av Taylor sen när de gör slut ;) Haha just kidding or am i? Bitches please this is love. Ju mer ni hatar, Ju starkare blir dom två! SÅÅÅÅÅÅÅÅ PLEASE BE NICE OR PÅSKHARREN WILL ''tappa bort'' YOUR ÄGG OR GIVE YOU ÄCKLIGT CANDY!
På riktigt, inga påskägg för dessa personer.
Tumblr_mezi2ox0jt1rf79xno1_500_large
Kom ihåg att han har samma rätt som du och jag att bli kär i vem han vill. Ja Taylor har haft många killar innan men OCH? hur många tjejer har inte Harry legat runt med då? Tänk lite. PEACE OUT BITCHACHOS // CAPTAIN ME



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback