Skriv din beskrivning här!

Cozyyyyytimes with my dude.

Hej på er! Kom nyss hem från bion med Rååånja. Vi käkade donken innan och gick i affärer innan och jag fick med mig världens sötaste klänning för 29:- på gina tricot! Visar den sen kanske annan får ni se den i sommar.. hehe! Vi tittade iallafall på Hobbit.. den var helt okej.. lite för lite fight för mig! Men det kommer ju en tvåa som säkert kommer vara grym med massa blod... love it.. hehe! Vi ska mysa och ha det brraaaa! Imorn ska vi ut på upptäcksfärd! Yay hahah jag börjar bli van vid att bo här.. klarar åka buss nu! Men nu ska jag vara social mot Rååååånja, Vi hörs imorgon my friends pusss&gonatt så längeeeeee!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback